Meriwa Sema94 2 ay benimde geçmedi normal canm ağrıların ama lekelenme olursa mutlaka doktora görün aklında olsun
Hfidan Sema94 normal canım adet agrısı gibi olur kimi zaman bebek büyüyor ve tutunmaya çalışıyor ayaklarını kaldırıp dinlenirsen geçer inşallah 🙏
Melmur Sema94 7+4 oldum hâlâ var o ağrılarım normal canım rahim büyüyor çocuk yerleşiyor ve sende hissediyorsun 🙃
Sema94 Evet adet agrısı gibi oluyor bazen çok sık agrıyo bazen de duruyo agrı ilk hamileliğim olduğu için korktum teşekkürller hepinize 🤲
Sema94 Lekelenme şöyle birsey oldu idrarımı yaptıktan sonra peceteye okadar az ki çizik şeklinde kan vardı 2 yerde sadece ama bida hiç olmadı öyle birsey doktora sorucam ama size de sorayım yinede
Sema94 Ohh iyi bari en aZından agrıdan içim rahatladı teşekkür ederim canım inşallah sağlıklı bir şekilde bebişlerimizi kucağımıza alırız 🤲🤲🤲
Sema94 Yani zaten çok ama çok az dı açık renkte bida sürekli bakıyorum kontrol ediyorum ama çok şükür olmadı bida inşallah olmaz da🤲
ratatosk Ağrılar normal ama lekelenme bir kere de olsa atlama mutlaka sor önlem amaçlı Progestan başlatabilir aynı durum bende de oldu Progestan fitil kullanıyorum