Nrysf Selam anneler iki gündür bebeğimin hareketlerini az hisseder oldum öncesinde çok hareketliydi ama 2 gündür bir azalma ve yavaşlama var normal mi endişelenmelimiyim? Böyle hafif pıt pıt vuruyorum karnıma hareketleniyor ama yinede biraz endişe ettim
Serifeinc4 Nrysf 36 haftalığız canım normalde de çok hareketli bir bebek değil ama daha da azaldı hareketleri yeri daraldığı için heralde hatta soranlara orada olduğunu belli ediyo ama kıpır kıpır değil diyorum 😊
Mucizeninannesi2 Vala maşallah 36 haftalık baş geliş hiç durmuyo şuan yazarken bile ittiriyo beni çok sert hareketleri 😀😀hareketlerini takip et canım günde en az 10 hareket etmesi lazım gücüne bakma
Cansucasalin Haftadayım canım normal de de hareketli bir bebek degıldı evet bende de öyle hareketleri azaldı canım