Tugizzz valla ben hangi mantıkla aldığımı söyliyim karar senin
1 cadillac aldık arabamız hacbag di bagaja sığmadı bıraktık😄
2 jolie lite trax 4 alayım dedim cok kaba ve gene 15 kilo yapıyordu cok yer kaplıyor diye onuda bıraktım
3 dedim ki Ağustos da doğurucam arabam var maxi cosinin araba koltuğunu aldım sonra pandemi virüs dü derken bebek arabasıyla bi yere gitmiycem için 3.8 kg ağırlığında chicco ohlala aldım seneye yaza anca kullanıcam zaten kış geldi pratik cocukla kolay hareket edebildeğim az yer kaplayan bunu aldım cnm