Byby99 canım bende öyleyim geçen hafta çarşamba kahverengi leke geldi diye hemen doktora gittim doktor yüzde elli düşük tehlikesi var dedi hastaneye giderken otobüske gittim arabamız yok çünkü dört otobüs degistirerek bide eve geldim akşama kadar sancı çektim sanki rahmim sökülüyordu iğne birde fitil kullaniyorum şimdi ağrım yok lekede ama hep uzanıyorum benim daha önce iki düşüğüm oldu onlarda kanamam çok durmadı 4 yaşında bir oğlum var ondada düşük tehlikem vardı ama oğlumda kanama yapmadım leke geldi yani leke olduğu sürece inşallah birşey olmaz ama adet kanaması gibi olduğunda durum ciddilesiyor rabbim yardımcın olsun bebeğini korusun inşallah