Betul21 Benim kızkardeşimle aramda 1yaş var. Arkadaş gibi büyüdük, hiç yalnız kalmadım. Hep birlikte oynadık, birbirimizin sınıf arkadaşlarıyla arkadaş olduk. Büyüyünce sırdaş olduk, yoldaş olduk. İyi ki var❤️ Siz büyütürken zorlanabilirsiniz biraz ama çocuklar için çok iyi oluyor.