Demetslt ilk 3 ayda çok gazın oldu canım. Hatta o kadar ki geceleri gaz ağrısı kalbime göğsüme bıçak gibi saplanıyordu. Oturup ağlıyordum. Sonra Dr bitkisel bir ilaç verdi Gasspass diye. Çok sıkışınca al dedi. Hakikaten de öyle yaptım. Ilık ılık duş iyi geliyor. Birde gaz yapacak şeyler yeme. Mandalina bile gaz yapıyor mesela. Benim çok aç kalınca da midemdeki asitten gazın oluyordu. 4.ayda yok denecek kadar hafifliyor. Sonraki aylar da e bebek büyüyor rutin bağırsak sıkışması gaz olayı 🤪