Yaman-42 Kızlar ikinci kez oğlum oluyor ilkinin adı yaman ikincisine ise kararsısız ilkinde tereddüt etmeden koyduk ikincisinde kararsız kaldık sizce hangisi daha güzel fikir ve önerilere açığız bu arada. ATEŞ ARES CESUR
Purpura26 Yaman-42 GURUR ismi de hoşuma gidiyor ama ATEŞ güzel olur ya bellki iddaalı isimleri seviyorsunuz 😃
Cennetulmeva Yaman-42 selamün aleyküm kardeşim bu tarz isimler islami açıdan uygun değil alimlerde bu görüşü savunurlar. İslama daha uygun isimler olsa daha güzel olur kardeşim nacizane tavsiyem size ❤️