Benim doktorum benden ilk istemedi ama ilk çocuğum da şeker çıktığını söyleyince yaptiralim dedi ve bundada yüksek çıktı. Hatta 75lik de yaptırdım daha sonra ama ciddi yukseklik cikmayinca haftada 4 gün kan olcup bildiiryorum doktoruma. Tam kapsamlı diyet olmasada dikkat ediyorum toklugum yüksek olduğu için. Yüksek şekerli insanlarda bebek iri doğabilir bu yüzden yaptırmıştı bana.