Cikolata
Ocakta bebeğimi kaybettim. Ve üstüne sadece 1 ay adet oldum, sonra iki ay adet olmadı dr. Gitti bebek yok dedi ve ben tarlusal kullandım ki (hale bu ilaç ismini duyunca elim ayağım titrer). Ben günde 1 tane kullandım 5 gün aradan 1 geçti yine olmadım. Dahiliye gittim acil ve hamile olduğumu öğrendim. Sonra Kadın doğuma çıktım ama o gün şansıma dr. Yoktu ve o panikle başka dr. Girdim araştırmalarıma göre bebek için tehlike grup ilaçlarından. Hatta bazı insanlar düşük için kullanıyormuş. Neyse ağlatarak anlattım dr. Dr beni muayeneye aldı ve 6+5 günlüktük. Kese var bebek var artı bide kalbi oluşmuş. Gördük ve odaya geçtik bana dediği şey direk bebeği sonlandıralım etkilenmiştir olabilir etkilenmemiştir, ben şok tekim nasıl ağlıyorum bir ilaç için mi alınacak bebek ama ben 2 ay önce bebeğimi kaybettim nasıl filan derken dr bana bak bebek olmuş düşmüş, bu oldu düşer bidaha olur geçsin dedi. Bir çıkışım var hastaneden o kafa ile eve nasıl yürüdüğümü bilmiyorum. Dr. Aradım ve bana sakin olmam gerektiğini bir ilaç için bebek mi düşürülür filan dedi.
Bahçelievler Memorial hastanemiz, Dr. En iyi dr biridir şükür iyi ki onunla ilerliyorum ve iyi ki aradım o gün. Eşime müjde vermeyi bırak ağlayarak o gün bebek var ama böyle böyle.
Şuan 32haftalık olduk, şükür bebeğimde hiç bir sıkıntı yok ve güzel ilerliyoruz. Bu tür ilaçları günde ne kadar kullandığınız bebeğin risk durumunu gerçekten gösteriyor. Günde3/4 kere kullanmak. Ama şu bi gerçek bebek sağlıklı bir fetüs ise tutunmasını sağlıyor. Ama değilse gerçekten bebeği etkileyip düşürüyor.
Kesinlikle başka bir Dr. Daha gitmelisiniz? Ben o panikle aldıra bilirdim ama aldırmadık ki bunu söyleyen dr. Bozuntusu aynı hastane dr. Artı evlerde boy gösteren kadın doğumcu benim olaydan 2 hafta sonra hastaneden ayrıldığını öğrendim ama kesinlikle bulacağım o adamı zaten kadındoğumcu ama genelde kürtaj ağırlıklı bir Dr. Olduğunu öğrendim.
Sakin ol başka bir Dr. Bul hatta perinatoloji dr. İle bile görüş. Benim perinatoloji dr. Aynı hastane ve dünya bölüm başkanı Cihat Şen olayı 2.Li anlattıgımda önce şok oldu sonra kızdı ve öyle şey mi olur dedi hiç bir şey yok dedi bak bebek sağlam dedi ve şükür bir şey olmadı.