Cemrreedemirci Covid testi yaptırıp hemen kendinizi izole edin lütfen. Bulaşmasın kimseye yayılmasın. Doktorunuz ne yapmanız gerekeni ve bebeğinizin durumuna bakıp karar verir.
zenan8 Yenianne001 ilk üç gün grip gibiydim burun akıntısıda oldu sonra ıyı oldum koku ve tat alamadığımı farkettim.
Yenianne001 zenan8 burun akıntısı varsa korkmayın covid değildir diyorlar da ondan sordum canım. Geçmiş olsun 🙏🏻
Duygusuz Mom092 ayy benimde öyle 2 ay oldu ne zaman gelecek acaba gecmiş olsun sizede peki nefes darlıgım da oluyo mu benim hala nefes darlıgım oluyo sanki gögsğmde agırlık oluyo ara ara
NefesDeniz damladgr Bu daha çok covid belirtisi aman dikkat edin hemen kendinizi izole edin evde..çok bol sıvı su bol bol c vitamini alın doktorunuza söyleyin ona göre test yaptırırsınız çok geçmiş olsun 🌿
damladgr Teskkr edrm cnm doktra gttm şukür brsym yok sadece limon su dedide gecti gbi tat alamiom koku alamiom bunlr kldi
Ebru1520 Bol tursu limon suyu portakal suyu icin Bende Girip oldum tat ve koku alamadim 1 hafta sürdü sadece simdi tat koku aliyorum yine
Mom092 Duygusuz o bebisten canim benmde nefesim cok daraliyo buyudukleri için baskı yapiyor en ufak bi is yapsam nefes nefeseyim coronada tabi dha cok daralirdim 😔 uff blmiyorum bi bi gelseydi ya hcbseyden tat koku alamamak cok kotu 🥺
Duygusuz Mom092 inşallah sadece bebekten dolayıdır ben atlatamadım mı acaba diyorum bogaz yanmam oluyo ara ara ve bogazımda bir yumru var gibi hep. Evet cok kötü yedigimden hiç bir sey anlamıyorum
Berrinugur damladgr canım bu tat almama covid belirtisi istersen test yaptır ama gene tedavisi yok ama kendini karantinaya alman gerekebilir c vitamini al d vitamini al bol bol yani balkonda falan öğlen güneşini alabilirsin çok geçmiş olsun 🥰🥰
halitefe damladgr canım bende öyleydim covid testim pozitid çıktı bence hemen git test yaptır duruma göre kan cıvıltıcı falan kullanman gerekebilir
Mom092 Duygusuz bende afedersin balgam kaldi coronadan sonra hic gitmiyor çıkaramıyorumda napicam blmiyorum ne illetmis bu ya illa bsey birakiyor varya vucutta