Oyagunaydin ben de daha yaptırmadım ama yaptırmayı düşünüyorum 24. Haftadayim suan cumartesi gidicem doktora hastaneyi aradım sordum nasıl yapıldığını doktorum 2 şekilde yapıyomuş 50 ml lik bi içecek iciriyolarmis veya baklavayla dedi geneldede hastanelerde içecek iciriyolar diye duydum şekerli su gibi bisey