Esra-dmr Kızlar iyi akşamlar hepinize 🤚🏻Ben 9+5 ikizlere gebeyim . İkiz gebelikte ikili tarama yapılıyor mu acaba ? Bilgi verirseniz çook sevinirim 🥰
Ayseege6156 Esra-dmr evet canım hepsi yapılıyor ama ücretini saha fazla ödüyorsunuz diye biliyorum çünkü randevu oluştururken soruyorlar tek gebelik mi çift gebelik mi diye bana ikili de de ayrıntılıda da sordular sorduklarına göre yapılıyor
Minnakhamis Esra-dmr evet tabi yapılıyor doktorum Cuma günü ultrasonla ölçüm yaptı Pazartesi de kan verdik sonucu yarın öğreneceğim bakalım 🙇🏻♀️
Esra-dmr Ayseege6156 muhtemelen. Ben devlete gidicem özeldeki doktorum orda daha detaylı bakılıyor dedi. Bakalım 2 haftamız var ☺️ Teşekkürler bu arada ☺️
Betulice91 Aytül CORBACIOGLU var orası çok iyi bakıyor . Devlette öğrenciler de bakabiliyor bazen . 2 Li tarama testi ve ayrıntılı ultrason yeterli ikizlerde ve 4. Testi istemiyorlar