Deniz71 Anne adayları kimler 23 kasım bekliyor bakalım umutlu olanlar var mı beraber bekleyelim güzel haberler paylaştıkça çoğalır inşallah 😊😊
Esraozkan Deniz71 26 Kasım benimki de henüz hiç belirtim yok bende düşünmemeye çalışıyorum sürekli 🤦♀️
Zeynepmerve15 Deniz71 benimde 23 Kasım bekliyorum belirtim yok yarın adete beş gün kalmış olcak yumurtlamadan sonraki 12. Gün olcak sahah erken gebelik testi yapmayı düşünüyorum tutamicam kendimi
Deniz71 Zeynepmerve15 canım bende dün yaptım sağ kasik ağrım vardı fakat negatif çıktı inşallah seninki güzel çıkar
Kadze 21kasim bnmde haftasonu şiddetli adet sancısı oldu ve hafif göğüs sizlamasi dışında hicbisey yok he bide sürekli idrara çıkıyorym ama test negatif çıktı beklemedeyim ins olur
Deniz71 Kadze benimde negatif çıktı atayım dün yaptım inşallah hasta olmazsın güzel haberler alırız birilerimiz artık mutlu haberi alsın
Rbkny Deniz71 22 kasım kasık agrısı akıntı ve ilk defa bugün bulantı ve kusma oldu inşallah hayırlı haberleri veririz buradan birbirimize🙏🏻🥰
Deniz71 Rbkny benimde idrara çıkma vede sağ kasik batmaşı ağrısı var arar ara nefes alıp verirken ağrıyor
1Berfinbirben Deniz71 benım bat 19 kasımdı gebelık belirtileri hepsi vardı hatta gebelık testım pozıtıftı😳ama sabah hasta oldum
Deniz71 1Berfinbirben canım üstüne görmüş olabilirsin bence kan ver beni öneririm bu durumlar çok yaygin
1Berfinbirben Deniz71 öyle mı dıyosun cnm umudum yok ama yarın kan vereyım ozamn bıde ustune gormede kanama yogun mu oluyr ki benım baya adet gıbı