Hafsa128 Omegayi asla yutamıyorum ve leş gibi kokuyo doktorum bir yudum ayranla yut ardından bolca su iç dedi bu şekilde yapıyorum ve hiç hissetmiyorum çırp diye gidiyo hemen yutuyorum valla :) birde demir hapı var ilk başta kapsül dü onu da içemedim doktora gittim onu değiştirdi minik minik kutular da tek içimlik şurup gibi solüsyon verdi tadı da çok güzel severek içiyorum çok şükür 🤭😍