Cnsuyakan Kızlar 36+5 iz 2950 dedi doktor sizin bebisler kaç kilo bu hafta ama 400 gram yanılma payı var dedi 400 gram fazlada olabilir eksikte olabilir dedi o kadar oynar mı ki doğunca
Elfynsmr Cnsuyakan banada doktor 200+- olabilir dedi yanılma payı oluyor bazen 3000 deniyo 2500 doğuyo çocuk
NeslihannK Cnsuyakan 35. Haftada 2450 gr demişti perinotolog. Sizinde dediginiz gibi hatta 500 gr oynama bile olabiliyomus her ultarsyon dogru net bi sonuc verniyo maalesef. Kendi doktorum 2100 dedi perinotolog 2450 dedi 🤣
Fxfx Cnsuyakan olabiliyor evet.. İlk cocuğumda 3.150 gr ölçüldü +-300 gr oynama olur demişti drum.. Ve ertesi gün 3600 doğmuştu🤭😅 bu arada şimdiki gebeliğimde 36 da 2950 gr dı benim bebeğim de bakalım daha doğmadı
Cnsuyakan NeslihannK işte bugün 400 gram oynayabilir diyince sasirdim 100-200 gram neysede 400-500 çok geldi
Cnsuyakan Eminedinc2020 maşallah hemen hemen aynıyız😊 bende duyunca sevinmistim oh 3 kilo olmuş nerdeyse diye ama 400 gram oynayabilir diyince üzüldüm
Eminedinc2020 Cnsuyakan Ama o belli olmuyor işte belki daha fazla kilolu da doğabiliyor aklınıza kötü bir şey getirmeyin
gupsemnur 36+2 16 kasın pazartesi kontrolüm vardı 3200 gr 23 kasım pazartesi tekrar gideceğim bakalım 1 Aralık kısmetse doğum için gün aldım