Rabia3853 düşük bende birtane yaptım ve bana sadece Protestan fitil olarak verdi ve hiç bir işe yaramadı zamanı uzatıyor hormonların ile alakalı bir durum doktorunun iyi bilgi olması herşeyi değiştiriyor ben ilk gebelik olduğu için araştırmadan gitmiştim ve genç acemi bir doktordu , tabi ki Böylesi hayırlıymış olacağı varsa kimse durduramaz ama keşke şuanki doktoruma gitseydim diyorum