aysenurturk 2 gündür öksürüğüm ve boğazımda kesik gibi bir ağrım var yeni yeni de hapşırmaya başladım. Sirkeli tuzlu gargara yapıyorum. Ballı ılık süt içiyorum. Erken doğum riskim vardı o yüzden ıhlamur içmeye cesaret edemiyorum. Eğer herhangi bir riskiniz yoksa günde bir bardak ıhlamur da içebilirsiniz.