erkaninzevcesi İlk çocuğumuz oldugu icin esim cok heyecanli surekli birseyler almak istiyor doktor %90 erkek dedi ama sonra degismesinden korkuyorum sizce beklemelimiyiz alışveriş icin 🦋
Birfincankahve erkaninzevcesi Hayırlı olsun Allah’ım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙇♀️%90 büyük bi ihtimal değişmez ama yine de siz cok isterseniz bence unisex modellerden alabilirsiniz 🤗Bize de %70 erkek demişti 17 haftalıkken şimdi 37 haftalık olduk değişmedi😊
Limonlimon erkaninzevcesi 20 haftada başlayın bence canım çünkü alınca hemen kullanmak istiyorsun sabırsızlanıyorsun bir de başka başka modeller görüyorsun keşke hemen almasaydım diyorsun 😌
Berrinugur erkaninzevcesi eşinin heyecanını bozma zaten bol bol çııtlı atlet al onlar beyaz düz oluyor
ZehraMelek erkaninzevcesi Bana da 16 haftalıkken aynı şekilde söylendi yine de emin olamıyorum.Detaylıdan sonra alışveriş yaparım inşallah
erkaninzevcesi Birfincankahve teşekkür ederim Rabbim tez zamanda eline almayi nasip etsin . Esim herseyi mavis mavis aliyor valla kiramiyorum da bekle bi ay sonra tekrar gidelim diyorum degismez diyor 😃
erkaninzevcesi Limonlimon bu yonden dusunmemistim haklisin bebek esylari cok guzel insani kendine cekiyor resmen 🥰
Birfincankahve erkaninzevcesi Amin inşallah teşekkür ederim 🙇♀️Alsın bence hiç karışmayın almamasından umursamamasından iyidir 😁
Berrinugur erkaninzevcesi hahah evet en lazım olan onlar bide beyaz atlet gibi bağlamalı bişey oluyor ya onlar çok lazım oluyormuş heves kırılmasındansa bir iki bişeyin alınmasında sakınca olacağını sanmıyorum ❤️❤️
ulviyedemirbas2 erkaninzevcesi biz de 16+2yız bizim de erkek cok istiyorum almayı bi şeyler ama bekliyorum yarın kontrol var yine de sorucam cinsiyet erkek mi doğru mu 😊
erkaninzevcesi ulviyedemirbas2 Allah bagislasin hamile oldugum gunden bu yana herkes erkek diyor oyle devam etcek gbi 😄