Dilek-123 Merhaba anneler 31 haftalık hamileyim idrar yolumda enfeksiyon vardı bir kere antibiyotik kullandım şimdi tekrar var neden oluyor acaba geçmesi için ne yapmalıyım bilgisi olan var mıdır
Aycan_akay54 Dilek-123 aynı sorun bende de var İnan ki o kadar çok ki doktor erken Doğum yaparsın dedi bir türlü geçmiyor 5 kutu 3 lü fitil bitirdim ama maalesef geçiremedim kaşıntı ve şişlik de yapıyor