Prenses9590 Merhabalar herkese ..Aranızda gebelik şekeri çıkan var mı ?Kaç çıktı mesela ,günde kaç kez insülin vuruluyorsunuz?
Yldz3 Prenses9590 bende 1 değerim sınırda çıktı ilerleyebilir dedi doktor 😣 bebeğinizin kilosu ideal mi fazla mı
Prenses9590 Yldz3 benim bebeğin kilosu normal ..Ama şeker yüklemesi ve aclık şekerimde yüksek çıktı onun için başlattı
Yldz3 Prenses9590 benim de öyleydi ilerleyen haftalarda bebeğe kilo yapıyor ben şuan 33 haftayım dikkat de ettim ama işte diyetisyene yönlendirdi
Yldz3 Prenses9590 benim sadece 1 değerim yüksek çıktı ona rağmen riskli takip edeceğiz dedi geçen ay gittiğimde idrar da proteinden şüphelendi şimdi bekliyorum bu ayın 20nde tekrar bakacak ama bebeğim haftasına göre kilolu 😔