Hatice35 Bir senelik evliyim ve daha üç ay önce sağ ve sol yumurtalıklarımda çikolata kisti olduğunu öğrendim benim gibi olup ta normal yolla hamile kalanlar varmı
Duyguie Hatice35 4 sene önce 6cm çikolata kistim vardı iki dr ameliyat dedi üçüncü doktor visanne diye bir ilaç verdi ve soğan kürü yaptım o zaman bekardım iki ay sonra 1.5cm e düşmüştü kistim ve tedavi görmeden evlendikten sonra hamile kaldım polikistik overlerim varken . Hiç korkmayın derim
ulviyedemirbas2 Hatice35 evet ben evlenmeden önce vardı 1yıldan sonra hamile kaldım şimdi 16haftalık hamileyim doktor 3ayına kadar gitmesı lazım gitmezse iyi değil dedi ama cok şukur gitdi yok şimdi bende korktum ama şukur iyi oldu her şey
ulviyedemirbas2 Hatice35 bunun için annem doktorlara göturdu hepsi amleyat dedi yumurta alınacak falan ama sonra başka bir doktora gitdık o dedı korkma ama evlen çocuk doğur o zaman da nışanılı ıdım evlendık cok şukur hamileyım Allah sana da nasip etsin inşallah
Hatice35 Evliliğim 8. Ayında çocuk isteyince öğrendim herhangi Bi ağrı şikayetim yoktu boyutları sağ over 3 cm sol over 2 cm öğrenince çok üzüldüm stres yaptım doktorum stres yapmamı söyledi bu sefer kistten değil stresten çocuğun olmaz dedi şuan visanne diye Bi ilaç verdi onu kullanıyorum
Cnsasln Hatice35 visanne yi bende kullandım 6 ay boyunca adetimi kesti daha sonra özele gittim 6 ayda küçülme olmamış bırak çocuk yapmayı dene dedi.
Hatice35 Duyguie ay inşallah yaa bende kısa zamanda hamile kalırım çok şükür hsg ve hormonlarım hepsi temiz çıktı
Hatice35 ulviyedemirbas2 darısı başıma inşallah her iki yumurtalığımda var bu illet inşallah Bi sorun yaratmaz 😐
Ruyabayram Hatice35 iki kere çikolata kistini aldırmam gerektiği için ameliyat oldum ve bir sene denemeden sonra tedavisiz hamile kaldım sabırlı ol herşey gönlünüzce olur takviye olarak c life macunu kullandım Instagram da sayfası var
Hatice35 Ruyabayram aslında böyle olup ta bitkisel kürlerle hamile kalanları duydum ilaç kullandığım için herhangi bişey yapamıyorum kullandığınız macundan demek isterim
Hatice35 Duyguie inşallah ya şimdi stres yapmamayı çalışıyorum herşeyin vardır zamanı elbette bir gün olur 😊
Ruyabayram Hatice35 sayfasını araştır ilaçlarını soyle karşı tarafa inanın bı amaç gütmeden yardımcı oluyorlar doktor olarak da bu macunu önerenler var gebe kalmak isteyenlere
Elbet-birgun-kavusacagiz Hatice35 kistin boyutu ne canm bendede sag yumurtada 6.5 cm var uc ay ilac kullancam gebelikte meydana cikti gebelik sonlaninca tedaviye basladik
Hatice35 Elbet-birgun-kavusacagiz aynen şuan ben ilaç kullanıyorum ilacın bitmesine Bi ay kaldı inşallah kistler dahada küçülmüştür
gamzelim2234 @Hatice35 bendede çikolata kisti vardı evlendikten sonra 10. Ayda hamile kaldım tüp bebek uzmanı bir doktor normal yolla olmaz tüp bebek yapalım demişti ama normal yolla şuan 30 haftalık hamileyim olmaz diye bişey yok biraz sabır gerekiyor
Hatice35 gamzelim2234 maşallah Rabbim sana bağışlasın 😊aslında doktorum olumsuz birşey demedi hatta hamile kalırsın dedi senin gibi Bi sürü hastam oldu işte insanlık hali boşuna stres yaptım ilk aylarda şimdi ilaçımın bitmesini bekliyorum inşallah güzel sonuçlar alırım
Diddy Yumurtalıkta 3,5cm kist ve rahim filmi çekilip , rahimde 1cm polip ile tam polipi aldıracağım ay hamile kaldım (5aylık deneme sonucunda)