Neseli68 Kızlar , son dakika haberlerine göre birinci dönem sonuna kadar uzak eğitime devam edilecekmiş. Ben şu an 30.haftamdayım. 32. Haftamda çalışabilir raporu alabilir miyim ? Tecrübeli olanlar yardımcı olabilir mi ?
Cnnsmy Neseli68 alabilirsiniz bende dönem başındaki uzaktan eğitimdeyken 32-37 arası çalışabilir raporu aldım uzaktan ders verdiler o süreçte banada
Hey123 Şu an hiçbirşey belli değil ama sonuçta okullar tatil değil uzaktan eğitim var. Sizde bana göre çalışabilir alabilirsiniz ve canlı dersler verilir ve ek dersinizi alabilirsiniz.
Neseli68 Hey123 Ben de öyle düşünüyorum. En azından 5 hafta daha iznimize eklemiş oluruz. Sonuçta uzaktan eğitim.
balyanakoglum Hocalarım çalışamaz raporu bozdurulur mu lütfen bilen yazabilir mi 😔 boşuna aldım çalışamaz raporu. Yandı 5 haftam 😔
Neseli68 mahpeyker46 Bazı doktorlar 24. Haftada izne ayrılanlara 32. Haftada çalışabilir raporu vermek istemiyorlar çünkü hocam
semra_366 Neseli68 yıl sonuna kadar ama ne olur ne olmaz. Ben de idari izin aldım 27 haftalığım. İnşallah dönebilirim uzaktan eğitime
mahpeyker46 Neseli68 hmm. O konuda bilgim yoktu. Veren doktor bulursunz inşallah. Bu kendi hakkkmz sonuçta. Doğum iznini sonraya aktarmak