Pamuk_ilknur14 takıyorlar cok az acıyor ama doktorundan rica et ameliyatta uyuşturuldultan sonra taksınlar. Rica etmenede gerek yok aslında zaten yapmak zorundalar bazı hastaneler orda uğraşmasınlar diye erken takmaya calışiyor. Çıkarırkende hiç acısı yok merak etme zaten incecik bir kablo