ipekmommmm ben tüp bebek yaptırdım şuan 9 haftalık minnoşum🥰 şişli memorial de yaptırdık hastane 10500 alıyor birde ekstra ilacları alıyorsunuz işte ilaclarda yaklaşık bi 8 bin tlyi buldu sanıyorum.. ama biz çok memnun kaldık çol güzel ilgilendiler herseyi en ince detayın kadar inceleyip öyle o şekilde tedaviye başlıyorlar.. ilk denememizde tuttu allah isteyen herkese nasip etsin insallah