Kızlar meraba benim 3 tane kızım var eşim ve ailesi erkek çocuk düşkünü her hamileliğimde erkek olsun dediler ama Cenab-ı Allah hep kız çocuk nasip etti başkalarının erkek çocuğu olduğu zaman hep bi övgüyle erkek olacak yada oğulu olacak dediler bi nevi sürekli laf vuruyorlardı bana şimdi ise eşim yine çocuk yapalım inş erkek olur falan diyor artık erkek için çocuk yapar olduk ..bikaç defa burada görmüştüm bazı yöntemlere göre cinsiyet belirleyebiliyormuş tabi Allah emretmedigi sürece biz hiçbişey yapamayız ama artık öyle şeylerden medet umuyorum aranızda bu Teorileri bilen varsa yardımcı olabilirmi 🙏