Merhaba kızlar, 37. Haftanın içindeyiz .. 2 gündür oluşan çatlaklarım kabardı, kol ve bacaklarımda fazlasıyla kaşındırıcı ve rahatsız edici kabarcıklar oluştu. Doktorum PUPP olabileceğini söyledi. Yarın dermatoloğa gideceğim. Var mı aranızda böyle bir şey yaşayan? Ne iyi geliyor?