Senactn0402 Dilaraa06 3 boyutlu göstermiyor mu benim gittiğim doktor çok iyi o konuda önce ultrason görüntüsünü veriyor sonra 3 boyutlusunu son iki aydır hemde biz istemeden kendisi cıkartıyor
Dilaraa06 Senactn0402 valla kendi bakıyo soyluyo biseyler gösteriyo anlamadım zaten menun kalmadim insaalah başka yere de gitcem
incikinannesi Dilaraa06 Bende hemen yapmıcam öğrenmeme rağmen acelemiz yok sağlıklı doğsunlar da eşya kıyafet önemli değil
bus91 Senactn0402 yas bursa 🤤🤤 ilk aşerdiğim şey kestane şekeri zaten bir onu deli istedi int sipariş vermiştim 🤗🤗
Yenianne001 Senactn0402 14+5 kuzum. Fakat çok ufak leke şeklinde kanamam oldu Progestan iğne başladı. İğne yerlerim şişti çok acıyor, rahatım yok 😔 doğum da 13 Mayıs gösteriyor
Azraaaa Senactn0402 bende 6 Mayıs doğum evlilik yıl dönümüme denk geliyor cinsiyet bugün gittim göstermedi 😔
Gzlgzl Senactn0402 oylemi benım 1 hafta oynuyor o zaman ona göre doğum planlanır da ben ssvd çok istiyorum kısmet olursa
Senactn0402 Gzlgzl benimde geçen kontrolde 2 3 gün öndeydi şimdi tam tarihinde gözüküyor değişiyor yani
Senactn0402 Minikbiranneee ooo olmaz öyle sen bana önceden bilgi ver o zaman zaten doğumdan korkuyorum 😂
Yasom Minikbiranneee evet ilk gittiğimde yani 12 haftalıkken erkeğe benziyor dedi ama net değildi haftaya inşş gitçem kontrolüm var inşşş netleşir ☺️😉
Senactn0402 Minikbiranneee yok canım kız gibi duruyor biraz daha inceleyim dedi 5 dk felan baya inceledi kız gibi duruyor ama bi sonrakinde netleşir dedi dün öğrendik kız yüzde yüz dedi