bus91 ya bende de yok gram yok hemde dün doktorla konuştum epidural istiyorum sezeryanda aslında çok kötü kesik iyileşmiyor yıllar sonra bile ağrı yapıyor epiduralle belden uyuşturuyorlar alt tarafını hiçbir şey hissetmiyorsun seni yönlendirmek asla istemem ama bi araştır güzelim