İlkkez şehir hastanesine gittim ama pişman oldum gittiğime hem kontrol hemde detaylı ultrason ıcın gun almaya gittim muayeneye girmemle cıkmam bir oldu resmen başlarından savmak ıcın 1dk bakıp hemen bıttı dediler şaşırdım kaldım Bı durumu yaşayan varmı kızlar?