Mervetekmn Laylaaaa121212 ben sıkıntılı olduğum ıcın 29.haftada da girdim ama normalde 32de gerılıyor. Sanırım 32haftamdı girdim haftaya yüne giricem belki bende şeker vs var oyuzden bılmıyorum