Gzd38 Kızlar 34. Haftadayim el ve ayaklarım da çok ödem oluyo ağrı veriyo bazen ellerimi yumruk yapamıyorum ayaklarım zonkluyo ne yapıcaz böyle 😟
AytlKandemir Gzd38 yarın tam 35 haftalık olucaz aynı durum ellerim şişlik ağrısıyla uyanıyorum o derece tuzu azalttım ama nafile genetik birazda sanırım annemde böyle olmuş Allah yardımcımız olsun ayaklarını uzanırken mutlaka 2 yastık koy altına ayaklar iniyor birazcık tek tavsiye edebileceğim bu
Umayinannesi Limonlu su içiyorum 2 gündür ve odemlerimde azalma oldu azda olsa. 1 bardak ilik suya 4 5 damla limon damlattim cok hareketsiz durunca ve cok ayakta kalinca sisiyo ayaklar ve eller ortasini bulmamiz lazm 🤔 baska bi cozum bulamadm ben