Emation55 benim 22den beri var canım, hatta bence 18den beri var ama nstye ilk 22de girdim. İlaçlar kullanıyorum şu an 28+4 oldum. Sancıların şiddeti ve düzeni de çok önemli. Senin ağrı sancı hissediyor olup olmaman da durumu etkiliyor. Benim 80 bile çıkıyor nstde🙄 bol su içmelisin, günde 4.5 litreyi geçtiğimde kasılmalarım bariz bir şekilde daha az oluyor. Stresten kesinlikle uzak dur, asla yürüme ayakta kalma. İstirahat de kasılmaları azaltıyor.