Elifff25 bende spiral vardı çıkarttırdım fakat 8 ay hamile kalamadım kasiklarim ağrı oluyordu doktora gittim rahim ve Rahim ağzına baktı spiral yaramamış rahim ağzında kızarıklık var birde enfeksiyon çok dedi bu yüzden hamilelik olmuyor büyük ihtimalle dedi ben de ne iyi gelir diye araştırırken soğan kürüne denk geldim formlarda kullanıp fayda gören binlerce insan olduğunu okuyunca soğan kürüne başladım kullandığım ay olurda hamile kalırsam zarar verir diye korktuğum için korundum. Kullandigim günden itibaren resmen enfeksiyonu söktü attı diğer ayda hamile olduğumu öğrendim. Bence soğan kürü gerçekten işe yarıyor pko hastası olanlarda özellikle adeti düzene sokuyor.