Merhaba Arkadaşlar benim üçüz gebeliğim var 1 tanesinin kalbi durdu :( diger iki keselerim kucuk olduğu için bebeklerimiz oluşmamış daha şuan 7.haftamdayım ama keselerimin boyutu kucuk muhtemelen geç döllenme söz konusu. 6 aylık evliyim normal yolla gebe kaldım. Tedavi görmedim. Benim gibi boyle bir durum yaşayan annelerimiz varsa benimle paylaşabilir mi