BaloglumM canım ben 3 aydın çekiyorum haftaya Doğum yapacağım ama hala yanıyor gece uykumdan uyandırıyor hala öyle böyle değil. Gündüz idare diyorum ama süt, dondurma , soda , elma yanıgı bir süre geçiriyor. Reneee diye bir ilaç yazdı doktor onu kullanıyorum en son haddin de geçmiş olsun şimdiden