Zuleyhaaysel_ Bu totemi yapanlar doğuruyormuş😅 39a 1 kala hiçbir belirtim yok … her şeyi hazır bir tek çantayı alıp çıkmak var yani😂 doktor Aralığa bırakmam dedi bekliyoruz 🤷🏻♀️
busraakeskin Zuleyhaaysel_ yengem de ablam da hiç sıkıntı yaşamadan gece suyu gelip gittiler hastaneye 😂 belki de sen de o şanslılardansındır 😊
merviskii ben de böyle doğuramıyorummm yazcak mıyım acaba 33.hafta çok korkuyorum gün yaklaştıkça ama içimde kalcak hali yok tabi son haftalarda artık doğurmak isteniyomuş gördüğüm kadarıyla 😁😁
Zuleyhaaysel_ merviskii Allah sana da hayırlı güzel doğum nasip eder inşallah ağırlaştıkça sorunlar çoğalıyor vücutta ondan dolayı insan artık bir an önce gelsin diyor 😅
sekerportacalii 39+6 gelmiyor 🤦♀️🤦♀️ Kilosundan dolayı da bekletmicek doktor 😣 Yarın akşama kadar gelmezse sezeryan ile doğacak nasipse 🥺 bu gece hepimizin sancısı açılması suyu nişanı herşeyi gelir inşallah 🙏🙏🙏🙏🤣
Senemunal Zuleyhaaysel_ güzel hayırlı dogumlarimiz olur insallah 🤲💜 sag salim kucagiimiza aliriz insallah yavrularimizi🐥💕