Seviiii benim şuan bi sıkıntım yok halsizlik arada karnımda agrı bulantı oluyor ama ben şimdiye kadar istifra bile etmedim sayılır sayılı rahatım ablamda dogum yaptı kız bebek kaç aynyataktan kalkamadı bulantı agrı çok zor gecti onun hamileligi bnimki rahat geçiyor 🙏