Papatya2768 Kızlar geçen hafta beta hcg değerim hastanede 59 çıkmıştı bugün sağlık ocağında vitaminlere ve beta hcg değerime baktırdım 1,68 çıktı sizce niye böyle çıktı
Papatya2768 Papatya2768 kahverengi kanamalarım vardı doktor progestran verdi 3 gündürde o kanama da gitti. Sizce artık hamile değil miyim düşük olsa ağrı sancı çok kanama olmaz mı
Gozgozhappy Papatya2768 Allah korusun ben düşük olduğunu düşünmüyorum ilk kan tahlili verdiğiniz yerde verseydiniz keşke bugün veya yarın aynı hastanede kan vermeniz mümkün mü
Papatya2768 Gozgozhappy yarın gitmeyi düşünüyorum bende çünkü öğlen de doktor randevum var. Düşük olsa yoğun kanama ve ağrı olmaz mı
gamzelim2234 @Papatya2768 malesef o kanamalarla atılmış olmalı bebek belkide kimyasaldı bilemiyorum değerine göre düşük yapmışsın gibi gözüküyor en acilinden bir doktora git baksınlar geçmiş olsun 🙏🏻
Gozgozhappy Papatya2768 bende öyle düşünüyorum açık renk bir kanama mutlaka olur düşükte inşallah bebeğiniz sizinledir
Gozgozhappy Papatya2768 hiç üzülmeyin sanırım kimyasal gebelik olmuş ama hiç açık renkli kanamanız olmamış yakın zamanda bir doktor kontrolüne gidin ayrıca kimyasal gebelikse eğer bi sonraki ay hamile kalmanız daha kolay rabbim yardımcınız olsun 🌸