Merhaba arkadaşlar herkesin malumu virüs dünyayı resmen kırıyor. Sokağa çıkmıyorum ne denirse uzmanlar tarafından uyguluyorum ama yeterli hissetmiyorum. Eşim doktor ve ciddi astım hastası. O yakalanacak ve atlatamayacak diye çok korkuyorum. Sormak istediğim bu dönemde ayetel kürsi haricinde okumam gereken dua var mı? Bilginiz var mı?