Cansubozdemir yani şöyle herkes farklı gercekten aramızda 15 dk bardı bir kuzla ikimizde sipinal olduk o 2. Gün dik yürüyordu ben yürüyemedim belim bükük karnımı tutarak yürüdüm 4.gün dikelmeye başladım. Ağrı oluyor işte yatıp kalkarken iki yanlar yanıyordu benim yapıştırma yapıyorlarya artık 2 kenarı düğümlüyorlarmış oraları acıdı hep. Kuzenimin hiç amiliyat yeri acısı olmadı bebeği cıkartmak için kaburganın boşlugundan bastırıyorlar onunda kaburgası cok ağrımıştı mesala herkesin farklı ama 1 haftaya birşeyin kalmıyor gercekten