Arkadaşlar bugüne kadar kontrollerine gidkyordum suan35+6 haftalık gebeyim hiç bı sorun yoktu fakat en son kontrolde dotkor bebeğin karnın çevresinin geniş olduğunu söyledi şeker olabilir dedi fakat benim şekerim hep normaldi açlık tokluk baktığım zaman değerlerim hep normaldi ayrıntılı ultrasyindan da böyle bişey çıkmadı geçen doktorum persembe günü sqbahtqn gelip açlık 2 saat sonra tokluk için kan vermemi söyledi eğer sorun çıkarsa takibini yapmam artik tepecik hastanesine sevk ederim dedi bugüne kadar hiç bı sorun yokken bu hafta böyle olması akliki çok karıştırdı