Hazalveannesi BerivanArslan ✋31+4 yim 15te hissettim ama ona hissetmek demek değilmiş şimdiki hallerini görünce😊resmen horon tepiyo içerde artık yavaş diyorum darısı size kızlar 20 haftada baslar😊😊
Yenianne001 BerivanArslan ben de 14+5. Lekem vardı Progestan iğne kullanıyorum günlerdir iğne yerleri çok acıyor
busraakeskin BerivanArslan valla kilo da alınır diyorlar karnın da çıkar diyorlar bence hiçbiri yok 😂
KkubraKkubra44 Sanırım sizler yeni anne adaylarısınız. Ben de 3. bebişi bekleyen anneyim. Üçüncü hamileligim de bile tam olarak 20 haftam bitti öyle tam olarak hissettim bebeğimin hareketlerini. Tabii herkesinki farklı olabiliyor😍😊
Bebek-geliyor BerivanArslan 17. Haftalarda bağırsak hareketi gibi oluyordu birşey çarpıp kaçar gibi anlamıyordum. 20. Haftada tam hissettim şimdi 26+5 deyim bazen tekmesiyle uyandırıyor çok güzel bir his rabbim isteyen herkese nasip etsin🥰🐣🤰
BerivanArslan Bebek-geliyor bi sır veriyim mi 😂😂 hissetmek için elimi dayıyorum sanki yer değiştiriyo gibi oluyo piskolojik olabilir mi acaba 😁
Bebek-geliyor BerivanArslan hiç bilmiyorum psikolojik midir ama bende çok bekledim hissetmeyi ilk gebelik benimki herkes farklı zamanda hissediyor ama resmen bağırsak hareketi gibi oluyordu ben diyordum gaz var herhalde 😃 ama tam 20. Haftada tık tık etmeye başladı ve giderek arttı şimdi de kayıyormuş gibi yapıyor gıdıklıyor beni 😃 az daha sabredin çok güzel hissedeceksiniz çok güzel çok 🥰🐣