Mervensari bende 37 haftadayım 1 haftadır belim,dizlerim, kasıklarım adet sancısı gibi sürekli ağrıyor hiçbir şekilde ağrı hafiflemiyor ne yapacağımı şaşırdım 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Doğum yakın olduğu için relaxin hormonu salgılandığı için normal yazıyor internette falan araştırdığımda 🤷🏼♀️