grmz31
korktugumu söylemedim cati muayenesi oldum zaten sadece her kontrolde olacak mi tek seferlik bisey miydi diye merak etmistim :) bencede korkulacak bisey degil cabuk oluyo zaten ama anlik rahatsiz edici bi his oluyor, bakalim birdahaki kontrolde belli olur zaten kac kez yapilacagi :)