Bihto Güzel anneler ve anne adayları , kışın da gelmesi ve hormonların değişikliği ile yüzüm çok kuruyor , normalde yves Rocher markası kullanıyorum ama artık yetersiz geliyor sanki. Siz ne kullanıyorsunuz 💆♀️☺️
busraakeskin Bihto benim de sivilcelerimden ötürü geceleri the body shop tree tea üstüne penaten kullanıyorum, gündüzleri de clinique in moisture surch ama güneş kremi sürmeyi sakın ihmal etmemelisin kışın dahil.
Bihto busraakeskin moisture surch gözenek tıkıyor mu yoğun olduğu için bir kaç yorum gördüğümden almamıştım , güneş kremini ne kullanıyorsunuz
busraakeskin Bihto hayır zaten su bazlı gözenek tıkamıyor ama ben her akşam yüzümü jelle yıkayıp tonikliyorum. La roche posay kullanıyorum