Yasminnn1234 Duru999 tabiii erkenden kanala girmesi pozisyon alması çok iyi en azından sancıların başladığında bazı kişiler kanala girsin diye bekliyor ve doktorlar bile sola yatırıp sancını çekiyorsun ki doğum pozisyonu olsun diye☺️
Yasminnn1234 AylinAlp benimde kontrollerde hani erken almış yerini falan demişti öylelikle bilgi verdi açıkcası anlattı ☺️
Alaz13 AylinAlp bir yerde okumuştum sol tarafa yattığın da veya sağ tarafa yattığın bebek hareket ediyorsa rahat pozisyonda oluyormuş o yüzden hareket ediyormuş rahatsız olmuyormuş yani
Mujdeavsar_777 AylinAlp normal canım benim de aynı şekilde doktorum bebek kendini orda daha rahat ettiğini söyledi korkulacak bir şey yok canım 😊
Mom092 AylinAlp benmkide hep sagda toplanıyor solum bombos 😂 sagdaysa kiz soldaysa erkek derler ama ne kadar dogru bilemedim🤷🏼♀️
Yasminnn1234 Mom092 ya ztn 34 ten sonra falan sola yat demişti doktorum bana oda yerne yerleşti hani plesantam zarar görmesin yaşlanmasın dye ☺️
Mom092 AylinAlp oyle gorunuyor canim valla bakalim insallah yaramazligi orda kalir dogdugunda akilli uslu bir cocuk olur amin😂😂
yagizefeninannesi AylinAlp tabi ki normal, nereyi istiyosa orda duruyo, benim oğlumda hep sağ tarafımda karnım resmen yamuk duruyo😂
Aynurr16 AylinAlp bende senle aynı durumdayım vajinamın bile sadece sol tarafında baskı var sağda bişe yok napalım 😂 bi kamera olsada görsek içeriyi