Bugün ayrıntılı ultrason a girdik dr çocuğun kafasında kist olduğunu söyledi ama bunun ilerki zamanlar da kaybolma ihtimali olduğunu da söyledi benim bebeğimin eşi rahim ağzındaymış bu yüzden kanama yapıyor çocuk bi miktar kanı yutmuş bu sebeple bağırsağında parlaklık olduğunu kanı yutmuş olabilir parlak görünmesi bu yüzden de olabilir olmayabilir de dedi hiç net bir şey konuşmadı çok moralimi bozdu hep olabilir olmayabilir belli olmaz tarzında konuştu down sendromu da olabilir bu bağırsağındaki parlaklık ve kafasındaki kist bu yüzden de olabilir o yüzden istersen nıfty testi yaptır dedi duyduğuma göre maliyeti yüksek bir testmiş orada benim gibi bir hasta daha vardı onun bebeğinin kalbinde iki tane parlaklık görmüş ona da test önermiş bebeğinin down sendromu olma riski olduğunu söylemiş kafam çok karışık kızlar eve geldiğimden beri kendimde değilim ağlıyorum sürekli benim gibi aynı şikayetleri olan varmı aranız da ?