Minigin_Annesi06 Kizlar35haftalik hamileyim. Bugün NSTye girdim sancim cikti ama ben hissetmiyorum. Dalgalanmalar 80 60 40 civari. Doktorum serum vermemiz lazim sancin gecmezse yatisini yapariz dedi. Benim gibi ayni durumu yasayan var mi ?
ecembugra53 Minigin_Annesi06 canım haftan olarak doktor tedbir almak istemiş onun için hissetmeye bilirsin sancıları
Mugee09 Minigin_Annesi06 nts kaçıncı haftada başlıyor acaba . Ben 31 oluyorum 32 ye doğru gidecegm hastaneye
Minigin_Annesi06 ecembugra53 Bana acile git serum versinler dedi ama ben hala gitmedim. Sizce gitmeli miyim ? Sancilarim 40 ile baslamis 80 60 40 olarak devam etmis.
Minigin_Annesi06 Mugee09 34. 35. haftalarda Nstye sokuyolar birazda durumunla alakali sancin falan varsa daha erkende olabiliyor.