Ben evlenmeden önce sınav stresi, iş stresi derken sivilcelerim için cildiyeye gittiğimde doktor bu değeri de istemişti benimde normalde maksimum değer 23 olması gerekirken 47 çıkmıştı hipofiz bezinden dolayı MR bile çekilmişti. Evlendikten sonra bu olayı doktora anlatmıştım bu seferde 28 falanda çıkmıştı gebe kalmak istiyorsan ilaç başlayalım demişti ben de şimdilik düşünmüyorum demiştim. Hiçbir ilaç kullanmadan gebelik düşündüğümde bir baktırayım dedim baktırdım normalde dönmüştü ve hemen hamile kaldım ilk denemelerde 🙈 darısı size olsun inşallah 🤲🏻