27+6 yız bizde ve 3 gündür çok az kıpırtı şeklinde hissediyorum. Normalde o kadar hareketliydiki karnımdan çıkıcak sanardım. Ciğer geliştirici iğne olduk erken doğum riskinizden dolayı. Doktorum ondan 1 gün azalabilir dedi. Korktum gittim doktora baktı herhangi bir sorun yok sadece büyüdüğümüz için yerimiz azalmış gayet iyi dedi doktor rahatladım. Rahatlayınca hareketlerinin arttığını gözlemledim. Sizde isterseniz doktora gidin rahatlayın yada kendinizi rahatlatıp gözlem yapın. Ve büyüdükleri için yerleride azaldı onuda aklınızda bulundurun siz bilirsiniz 🙂